Wednesday 25 September 2013

Rawatan Alternatif Untuk Kanser dan Leukimia



Menurut kajian Dr Breuss Rudolf kanser dan leukemia boleh dicegah dan dirawat dengan kaedah yang cukup sederhana. Rawatan yang di perkenalkan oleh Dr Breuss Rudolf merupakan kaedah rawatan yang alami ( natural ).

Beliau telah menulis sebuah buku yang bertajuk The Breuss Cancer Cure kaedah rawatan ini telah tercetak 900,000 naskah, telah di terjemahkan kepada beberapa bahasa di seluruh dunia.


 

“The Breuss Total Cancer Treatment is a very rigid diet of fruits, vegatables and herbs that a person takes in liquid form for 42 days. Because cancer cells have a very different metabolism than normal cells, the Breuss diet is designed to starve the cancer cells to death by not providing any solid food proteins. But the diet does not harm normal cells.”

Di sebabkan sel kanser mempunyai sistem metabolisma yang sangat berbeza dari sel normal maka dengan mempertahan dan memperlahankan sumber makanan kepada sel kanser, maka sel kanser tidak dapat hidup. Hanya memerlukan masa 42 hari sahaja. Beliau telah menerima 45,000 Testimoni pesakit kanser dan leukimia yang 100% sembuh dari penyakit maut ini.

Diet Breuss ini bekerja dengan cara menghalang segala sumber protin dan gula yang menjadi makanan kepada sel kanser. Sel kanser di biar mengalami kelaparan sehingga mati. Tetapi ia tidak menjejaskan normal sel sebab system metabolisme sel normal sangat berbeza dari sel kanser. Walaupun asas sel adalah sama, tapi dengan system metabolisme yang berbeza membuatkan sel kanser mudah di bunuh dengan cara-cara tertentu. Sel normal akan berkembang seperti biasa.

Cara pengurusan gula di dalam sel normal sangat berbeza dengan sel kanser. Sebab itu anda melihat normal sel masih dapat bertahan dalam keadaan non gula. Sedangkan kanser sel merupakan sel yang baru hidup dalam kehidupan anda. Maka sel kanser tidak mempunyai data lengkap untuk menguruskan gula dalam system memori simpanan maklumat . Sel normal sudah hidup 30 tahun dalam diri anda (jika usia anda 30 tahun).


Maklumat tentang pengurusan gula sudah ada dalam memori simpanan maklumat normal sel. Sedangkan sel kanser baru di temui 1 tahun ( jika anda mengidap kanser selama satu tahun ) terakam dalam memori simpanan sel kanser atau pada DNA dan RNA.

 



Formula Rawatan Dr Breuss Rudolf


 


300 gm Red beet root

 

100 gm Carrots.


 

100 gm Celery root

 


30 gm Radishes

 



30 gm Raw Potato


Blend bersama ½ liter air mineral. Amalkan minum ¼ liter 4 kali sehari

Jam 10.00 pagi
Jam 2.00 petang
Jam 6.00 Petang.
Jam 10.00 Malam.


Sumber: baharifin.blogspot.com


Terima Kasih Sudi Komen dan Singgah blog Aina's Closet

4 comments:

  1. Ada satu blog pesakit kanser amalkan green juice dan tak makan daging selama 6 bln akhirnya dia sembuh dari kanser.wallahualam

    ReplyDelete
  2. Muhammad Iman Nashriq, berumur 2tahun mengidap penyakit lelah atau asma sejak berumur 5bulan. Adik ni berulang alik ke hospital sejak umur 5bulan sebanyak 3minggu sekali untuk buat rawatan sehinggalah dia berumur 2tahun. Tapi tetap tak nampak apa2 perubahan makin sembuh ke atau makin baik,tetap sama saja. Ibu cuba memberi rawatan tradisional lain tapi tak ada juga perubahan, keadaan anaknya masih sama. Beliau bersyukur sangat apabila bertemu jus ni daripada seorang kawan, Iman tak perlu lagi dah pergi hospital buat rawatan. Batuk2 biasa ada tapi yang ketaranya Iman dah tak ada semput-semput dan sesak nafas macam dulu lagi. Kalau dulu 3kali sebulan kena pergi sedut gas, sekarang tak perlu lagi. Alhamdulillah.
    ..........................................................................
    Dan ramai lg psakit2 yg gunakan produk ni sembuh dari masalah lutut kronik,kanser dan lain2 yg guna produk jutawan herbs ni. Ini kenyataan bkn rekaan untuk melariskan produk semata2. Benda elok harus dikongsi agar sama2 dapat manfaat,okay.

    Nanti boleh hubungi En. Mohd Zuhairi dn pm sendiri testimoni2 td tu yer..๐Ÿ˜‰

    9)Jadi saya mintak pd sape2 yg ada sakit kanser x kisah lah kanser apa pon...Call atau terus wasap Pengasasnya sendiri okay๐Ÿ‘‡๐Ÿป
    En. Mohd Zuhairi - 017468 7570


    ๐Ÿ’Yg penting ubat nya MAMPU DIBELI dan mujarab..mudah mudahan aaminn..๐Ÿคฒ๐Ÿผ


    Call order wasap@call- En mohd zuhairi- 0174687570

    ๐Ÿ˜kalau wasap lambat balas(biasa nya sebab ramai yg wasap dia.)
    Tp nanti dia akn blas jugak yer..
    #sharepadayangmemerlukan
    #sharing is caring



    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Beli Belah Di sini

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute