Saturday 19 November 2016

Penemuan Terbaru : RICH BERRIES Dan Peranannya : Penyakit Alzheimer Dan Stroke.

Antioxidant-Rich Berries Thwart Alzheimers
Berry Good for the Mind


"An international team of scientists has confirmed that consuming berries such as strawberries, blueberries, blackberries, blackcurrants, mulberries and raspberries can significantly reduce the risk of Alzheimer’s disease and other forms of dementia. Blueberries, in particular, were found to be associated with increased memory and learning.

Researchers from Washington State University, the U.S. National Institutes of Health, India’s Annamalai University and Oman’s Sultan Qaboos University’s College of Medicine and Health Sciences reviewed two decades worth of research relating to consuming berries and dementia. They found that the many biochemicals contained in berries provide antioxidant protection to neurons and prevent the formation of beta-amyloid fibrils found in the brains of Alzheimer’s disease patients."



-naturalawakeningsmag.com

Menarik ya artikal di atas. Cuma masalahnya untuk membeli buah berries ini memang sukar. Kalau ada dipasaran pun kadang-kadang dah tak fresh lagi. Harga pun agak mahal. 

Kini terdapat dipasaran dimana pelbagai jenis buah berries yang mempunyai ORAC tertinggi diekstrak dan dijadikan serbuk, mudah untuk dimakan iaitu RICH BERRIES, satu produk makanan kesihatan keluaran syarikat bumiputera Reveals Global.

Buah berries ni memang sangat tinggi nilai antioksida dan dapat memusnahkan sebarang radikal bebas yang ada di dalam tubuh badan manusia.

Radikal bebas inilah yang membuat kita mudah mendapat pelbagai penyakit kronik termasuk penyakit jantung, darah tinggi,kencing manis, kanser dan sebagainya.

Satu sachet Rich Berries bersamaan dengan 1 kilo buah berries.
Boleh hubungi 013-2191301 kalau berminat ya..

Beberapa kenalan saya telah mengamalkan RICH BERRIES dan berjaya sembuh dari penyakit Stroke, Slip Disc, Vertigo, darah tinggi, sakit sendi lutut atau osteoathritis dan juga batu karang dan penyakit buah pinggang.

Ada seorang rakan saya berjaya pulih dari stroke ringan dimana sebahagian muka tidak dapat digerakkan dan beliau tidak dapat bercakap. Selepas mengambil 4 kotak RICH BERRIES beliau dapat bercakap semula dan stroke di bahagian wajah telah pulih, alhamdulillah. Kini beliau turut menjadi jurucakap bagi produk ini.

Saya juga sembuh dari penyakit athritis selepas mengamalkan sekotak RICH BERRIES, alhamdulillah.Untuk sakit sendi kesan penyembuhan memang cepat. Kita dapat rasakan kesan dalam masa 3 hari.

RICH BERRIES membuat wajah kita kelihatan lebih muda dan memudarkan pigmentasi serta menghilangkan kedut dan kesan-kesan penuaan. Ramai pelakon-pelakon hollywood mengamalkan buah berries yang telah diproses untuk mengekalkan kecantikan mereka.Artis Malaysia juga ramai yang sudah mengamalkan RICH BERRIES kerana kecantikan adalah aset bagi kerjaya mereka.

Teksture kulit menjadi lebih halus. Kesan tompok diwajah hilang dan sekiranya ada jerawat semuanya kecut , kulit menjadi licin dan rupawan seperti mengambil produk kolagen.Yang penting produk ini berasaskan buah dan tiada langsung bahan-bahan merbahaya. 

RICH BERRIES ni bukannya ubat  tetapi makanan kesihatan yang membekalkan nutrient penting agar badan kita dapat berfungsi ke tahap optima dalam mengekalkan tubuh badan yang sihat.

Kita hanya berusaha selebihnya berserahlah pada Yang Maha Penyembuh Allah SWT. Jangan lupa amalkan ayat-ayat shifa juga...








Mari kita ikuti perkongsian rakan-rakan kita yang telah mengamalkan RICH BERRIES :























Macamana ? Nak cuba tak ? Boleh whatsapp atau call 013-2191 301 untuk mendapatkan keterangan lanjut.




Terima Kasih Sudi Komen dan Singgah blog Aina's Closet

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Beli Belah Di sini

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute